18 Temmuz 2009 Cumartesi

Dev takasa Eto'o engeli

Son gelen haberlere göre kulüpler anlaşmış, Barça zaten Ibra'yı ikna eder ama işi yokuşa süren Eto'o imiş. Inter'den 10 milyon avro istiyor Kamerunlu, bu parayı vereceklerini sanmıyorum. 20 senedir uzaktan taraftarı olduğum şu kulüpte en sevdiğim futbolculardan biri Eto'o'dur ama geçen yıldan beri yaptıkları gerçekten de çok itici. Neymiş, onu geçen yıl göndermeye kalkmışlar, o da buna içerlemiş. Şimdi gelecek sene bedava gidip intikam almak istiyormuş. Ben geçen yıl bu blogun ilk yazılarından birinde "eğer Guardiola Eto'o'yu göndermeye çaışıyorsa büyük bir acemilik yapıyor, onun Ronaldinho veya Deco ile durumu farklı" demiş ona kendimce destek çıkmıştım. Sezon içindeki performansıyla dünyanın en iyi forvetlerinden biri olduğunu net bir şekilde gösterdi. Ama madem o kadar karakterlisin, o zaman geçen yılki hadiseden sonra adam olup tekrar takıma dönmeseydin kardeşim... Ayrılmak istediğini söyleseydin vs. Hem hiçbir şey olmamış gibi 1 sene oynayıp ondan sonra kontratın son yılına girdim diye burnunun kalkması karakterli bir oyuncuya bence yakışmaz. Adamlar seni aç mı bıraktı, paranı mı vermedi, kadro dışına mı attı, hiçbirisi değil. Sadece hoca gönderilmesini ve yeni bir forvet alınmasını istemiş, bir şekilde de takımda kalmışsın. Neyse...

Ibrahimoviç ondan yüz kere daha antipatik bir futbolcu. Ajax'tan Juve'ye transfer olduğunda Van Der Vaart'ın şampanya partisi ile gidişini kutladığı itici bir adam. Barcelona'da oynamasını bu yüzden hiç istemiyorum ama yaşı da ilerliyor (27 oldu), belki adam olur.

Hiç yorum yok: