12 Temmuz 2009 Pazar

Bu yazın önemli transferleri: İngiltere

Man Utd: Luis Valencia (Wigan), Gabriel Obertan (Bordeaux), Michael Owen (Newcastle)
Liverpool: Glen Johnson (Portsmouth)
Chelsea: Daniel Sturridge (Man City), Yuri Zhirkov (CSKA)
Arsenal: Thomas Vermaelen (Ajax)
West Ham: Herita Nkolongo Ilunga (Toulouse)
Man City: Gareth Barry (Aston Villa), Roque Santa Cruz (Blackburn)
Blackburn: Gael Givet (Marseille)
Sunderland: Fraizer Campbell (Man Utd)
Wolves: Ronald Zubar (Marseille), Greg Halford (Sunderland), Kevin Doyle (Reading)
Birmingham: Christian Benitez (Santos Laguna), Scott Denn (Coventry), Roger Johnson (Cardiff)
Burnley: Steven Fletcher (Hibs)

Soru: Sizce bunlar arasında en iyi transfer ve en gereksiz transfer hangisi? Hem performans, hem fiyat, hem yaş, hem de ihtiyaca yönelik olması açısından değerlendirirsek...

4 yorum:

Adsız dedi ki...

en iyi santa cruz, en gereksiz glen johnson.

aea dedi ki...

En iyi için Gareth Barry ile Zhirkov arasında kaldım.

En gereksizi de Daniel Sturridge diyorum.

x dedi ki...

glen johnson'a verilen para biraz fazla, en gereksiz odur bence. gerçi liverpool'un ihtiyacı vardı ama..
chelsea bir de boro'nun kalecisi ross turnbull'u aldı diye biliyorum ben. o da gerkesiz bir transfer gibi duruyor.

en iyiler ise g. barry, s.fletcher ve de c. benitez derim ben. barry zaten kendini kanıtlamış bir isim ama diğer ikisinin de iyi işler yapcağını düşünüyorum.

ersan dedi ki...

en iyi transfer valencia, bunu herkes görecek. en gereksizi ise kesinlikle johnson. verilen para çok fazla üstelik arbeloa'yı da daha göndermediler.