8 Temmuz 2009 Çarşamba

2007'nin en iyi 5 filmi


1. There Will Be Blood (10)
Paul Thomas Anderson

2. No Country for Old Men (10)
Joel & Ethan Coen

3. The Assassination of Jesse James by the Coward Robert Ford (10)
Andrew Dominik

4. Atonement (9)
Joe Wright

5. Zodiac (8)
David Fincher

Diğer: 4 luni, 3 saptamâni si 2 zile (8), Paranormal Activity (7), Into the Wild (7), Sweeney Todd: The Demon Barber of the Fleet Street (7), Le scaphandre et le papillon (7), Ratatouille (7), Sicko (7), The Bourne Ultimatum (7), American Gangster (7), Hot Fuzz (7), Gone Baby Gone (7), 3:10 to Yuma (7), Die Fälscher (6), Superbad (6), Juno (6), Eastern Promises (6), Control (6), Live Free or Die Hard (5)

Görmediklerim: Lars and the Real Girl, Klopka, The Kite Runner, The Visitor, Boy A, Persepolis, Trope de Elite

Not: Şu filmlere baktıktan sonra 2007 yılının, sinema açısından 2000'lerin en verimli yılı olduğu çok aşikâr. Hatta son 20-30 yıl arasında da ilk 3'e girer.

Not: 10.12.2010'da liste güncellendi.

4 yorum:

SirEvo dedi ki...

ilk 5'teki filmden 3ünü izledim ve tabir-i caizse cacık olmaz hiçbiri.
Ne filmler gördük biz son 20-30 yılda. Bu filmler onların yanlarına bile yaklaşamaz.

Doruk Kıraç dedi ki...

Görmediklerin arasında yer alan ve bir Sean Penn şaheseri olan Into The Wild o senenin en iyi filmidir kanımca. Kesinlikle izle hak verirsin bana ;).

csyasoo dedi ki...

Doruk'un dediği gibi İnto The Wild senin listende ilk 3'ü zorlar.Benim 2007'deki favorimdir.

Gündüz Feneri dedi ki...

mutlaka göreceğim o filmi. kaliteli bir sürümünü bekliyorum. sağolun dostlar...