3 Aralık 2009 Perşembe

Boyalı alan

NBA tarihinin gelmiş geçmiş en iyi uzunlarından, en iyi savunmacılarından ve en iyi blokçularından biri olan efsane oyuncu Alonzo Mourning, üç saniye koridorunu nasıl öyle istekli ve savaşçı bir şekilde savunduğuna dair sorulara şöyle cevap verirdi: "Üç saniye koridoru benim yatak odam, mahremim, namusum. Oraya giren, sonuçlarına da katlanır."

Fenerbahçe Ülker denen zavallılar ordusu, Barcelona deplasmanında şu aralar ırzına geçilmekle meşgul. Skor an itibarıyla 87-55 ve Barcelona üç saniye koridorundan tam 23 basket (!) buldu. Ben buradan küfredemiyorum, 32 yılda öğrendiğim bütün küfürleri maçı seyrederken ettim zaten. Ama şöyle diyeyim: Euroleague'de hiçbir maçta göremeyeceğiniz bu 23 boyalı alan basketini, yukarıda Mourning'in söyledikleri ile eşleştirin. Demek istediğimi anlarsınız zaten...

2 yorum:

EmrE dedi ki...

32 yılda öğrendiğim bütün küfürleri maçı seyrederken ettim zaten.

ahhah, harikasın abi. İnşallah o küfürleri Eskişehir maçında etmeyiz, bu maçla sınırlı kalır:)

Olympian dedi ki...

tecavuz gibi macti. son dakika icinde oguz teke tek oynarken pota altinda, adam oguz un elinden aldi gitti topu ya, hala guluyorum o sahneye.