2 Aralık 2009 Çarşamba

Ancelotti praised

3 gün önce Chelsea teknik direktörü Ancelotti'yi öven bir post yazmıştım. İtalyan hocaya bir övgü de oyuncusu Drogba'dan geldi. İtalyan Coriera Dello Sport gazetesine şunları şöylemiş Fildişili oyuncu: "Ancelotti, dünyadaki en iyi teknik adam. Hiç tanımadığı bir kulübe gelmesine rağmen uyum sağlamakta hiç zorluk çekmedi. Hem idmanda hem de soyunma odasında mükemmel bir atmosfer oluşturdu. Takımı yönetme tarzına hayranım. Onunla çalışmaktan büyük keyif alıyoruz."

Hani hep deriz ya (ben de dedim zamanında) "takımı ve ülkeyi tanıyan bir hoca olsun" diye... İşte, eğer kişi iyi bir teknik direktörse hiç bilmediği bir kültürde, hiç tanımadığı bir takımda da başarılı olabiliyor. Demek ki neymiş, esas olan "kaliteli"yi bulabilmekmiş. Ama orada da şöyle bir teorim var benim: Dünyada bu anlamda iyi ve kaliteli hoca sayısı bana göre iki elin parmaklarını geçmez. Capello, Lippi, Ferguson, Mourinho, Ancelotti, Wenger, Benitez, Hiddink, Lucescu... Var mı başka?

2 yorum:

Arkhe dedi ki...

Tabii ki Rijkaard. :|

Gündüz Feneri dedi ki...

pardon, onu unuttum :)