30 Kasım 2009 Pazartesi

Şikenin itirafı gibi

G.Birliği başkanı İlhan Cavcav, eski futbolcu Halil İbrahim Eren'in geçtiğimiz günlerde yaptığı açıklamalara bugün bir cevap vermiş. Yazılı açıklama şöyle:

''Bahsi geçen oyuncunun, 1986 yılında oynanan Galatasaray-Gençlerbirliği karşılaşmasının hakemi Yavuz Karaozan'ı töhmet altında bırakan ifadesinin, kulübümüze olan husumetinden ileri geldiği düşüncesindeyim. Söz konusu hakem Karaozan'ı, uzun yıllar futbolun içerisinde olan biri olarak iyi tanırım. Türk hakemlerinin arasında değerli bir kişiliğe sahip olması nedeniyle, yetişmekte olan hakemlerimizin örnek alacağı bir şahsiyettir. Hakemlik icraatında her zaman adil, dürüst bir yönetim gösterdiğine şahit olduğum Yavuz Karaozan hakem hocamıza, eski oyuncumuzun yakıştırmalarda bulunmasını hoş bulmadım."

"Adı geçen futbolcu, kulübümüzle geçmişten kalan bir hesaplaşmanın faturasını bir takım kişilere kesme acizliği içinde olduğunu göstermektedir. Yavuz Karaozan hakem hocamızın, şu anda yine futbol camiasında üstlendiği görevinde başarılı ve örnek kişiliği ile herkese ders vermekte olduğunu bir kez daha vurgulamakta yarar görüyorum.''

Yavuz Karaozan gibi, Türk futbol tarihinin en şaibeli hakemlerinden biri hakkında böylesi Polyanna tarzı açıklamalar, Karaozan'a bir leke gelmesi durumunda kendisi de g.tün altına gidecek birinin çırpınışları gibi görünüyor bana. Karaozan'ın yönettiği tek bir önemli maç yok ki, üzerinde tartışmalar kopmamış olsun. Ve bu adam hâlâ MHK'de görev yapıyor bildiğim kadarıyla. Cavcav adamsa, ölmeden önce şu Türk futbolunda yaşadığı her şeyi bir kitap olarak yazdırır, hiç değilse öldükten sonra piyasaya çıksın bütün pislikler. Ben zerre kadar samimiyet görmüyor ve şu söylediklerine inanmıyorum...

Hiç yorum yok: