28 Mart 2010 Pazar

Show TV skandalı

Uzun yıllardan beri ulusal kanallarda (maçlar hariç) hiçbir şey seyretmiyorum ama an itibarıyla Show'da yayınlanan "Derbiye Doğru" isimli özel program nedeniyle bir istısna yaptım. Son 15-20 yılın derbilerini (zaten hiçbirini unutmadım da) yeniden hatırlamak çok güzel bir hadise fakat Show kanalının neden, nasıl ve hangi zihniyetle yaptığını anlamadığım inanılmaz bir hataya rastladım bu programda. 1995 yılında Fenerbahçe'nin 3-0 kazandığı ve Aykut'un hat-trick yaptığı maçı önce Melih Gümüşbıçak "2-0" olarak anons etti. Akabinde maçın görüntüleri girdi ve görüntüler akarken altta "2-0 / Aykut (2)" yazıyordu! Aykut'un penaltıdan attığı ilk iki golü gösterdiler, voleyle attığı üçüncü golü kesip maçı o şekilde 2-0 olarak anons edip bitirdiler. Nasıl bir kafadır, amaçları nedir bilmiyorum. Ama bu kepazeliğin, spor televizyonculuğu tarihindeki en büyük skandallarından biri olduğu kesin.

1 yorum:

Burak Eken dedi ki...

2006'daki 3-2'lik kupa maçını da, "Hakan Şükür'ün son günleriydi..." diye anons ettiler. Böyle bazı hatalar vardı ama maçı kesmek gerçekten rezillik!