2 Ağustos 2009 Pazar

Dev maçın 11'leri

Maç önü heyecanı bile güzel olan Fener-Beşiktaş maçında takımların sahaya süreceği kadrolar belli oldu. Buna göre:

Fenerbahçe: Volkan - Gökhan, Önder, Bilica, Santos - Kâzım, Cristian, Emre, Deivid - Alex - Guiza

Beşiktaş: Rüştü - Erhan, Sivok, Ferrari, İsmail - Ernst, Fink, Tello - Yusuf - Nobre, Bobo

Beşiktaş'ta geçen yılki kupa finalinden Toraman yerine Erhan, Zan yerine Ferrari, Üzülmez yerine İsmail, Cisse yerine Fink oynayacak; ki bunların hepsi yeni transfer. Bir de Holosko yerine Nobre var. Beşiktaş oyun anlayışı olarak geçen seneki Beşiktaş gibi olacaktır. İnönü'deki son maçta Fener'in yaptığı paslara müsade etmemek için kendi yarı sahasında kapanarak oynamasını bekliyorum.

Fener'de ise Daum'un, eğer böyle bir durumda bile tercih etmiyorsa Uğur'u niye kadroda tuttuğunu anlamak zor. Aynı şekilde Vederson, Carlos'un birinci yedeği değil mi? O olmadığında mevki değişiklikleri ile bu iki oyuncu dışlanıp, taraftarı uyuzluğu ile sinir eden Deivid oynayacaksa, formanın adaletli dağıtıldığını nasıl anlatacaksın?

Neyse, Fener bu dezavantajı bariz şekilde yaşamazsa bana favori görünüyor. Her şeyden önemlisi artık sezonun açılmış olması!

Edit: Televizyonlardan birinin beni yanılttığını, maçtan 50 dk. önce "İşte 11'ler!" diyerek yukarıdaki 11'i verdiğini belirterek özür diliyorum. Neyse ki Vederson oynuyormuş. Bu durumda Fener'in mutlak favori olduğunu düşünüyorum. İnşallah yanılmam diyorum.

1 yorum:

KoKo B dedi ki...

deivid yok vederson var;)