3 Şubat 2009 Salı

Tümer Metin'den...

Tümer Metin Fenerbahçe ile sözleşmesini fesh edip Larissa'ya döndü bilindiği gibi. Şimdi yurt dışındaki hizmet süresini 3 yıla tamamlayıp bedelli askerlikten yararlanmak için 2.5 sene gurbette kalacak. Gider ayak bir takım açıklamalar yapmış bu arada. Ben Tümer'i hiçbir zaman sevmedim ama dobralığını hep tuttum. Aslında açıklamalarına bakıldığı zaman bir takım çelişkiler okunabilir, Tümer gibi birinin güvenilirliği de sorgulanabilir ama takımdaki yabancılarla ilgili olarak söyledikleri gerçekten de ilgi çekici. Sezon başından beri Carlos, Deivid, Edu ve Alex'in ruhsuzluğuna küfredip hepsinin takımdan gönderilmesi gerektiğini yazıyorum, malûmunuz. Sonuçta bu kadar ruhsuz adamı bir araya toplayan başkan birinci suçludur, o ayrı ama hep söylediğim gibi geçen yıl Sami Yen'deki maçı her hatırlayışımda bu çingenelere dalmak geliyor içimden. Tümer'in sözlerine bakınız:

"Son 100. yıl şampiyonluğunda Rüştü, Tuncay, Ümit ve Tümer gibi Türk oyuncuların olayı sahiplenmesi, olaya sahip çıkması başka bir boyuttaydı. Bence şu anda Türk olarak Fenerbahçe'de o ağabeyliği yapacak kimse yok. Zaten yabancılar da buna müsaade etmiyor. Bunu net bir şekilde söyleyebilirim. İçerideki yabancıların çok duyarlı olduğunu düşünmüyorum ben. Geçen sene kaybedilen bir şampiyonluk maçı izledim, Ali Sami Yen'de Galatasaray'a karşı; böyle bir şey olamaz. Maçtan sonra soyunma odasını da gördüm. İki gün sonra antrenmandaki halleri de biliyorum. Türkiye'de işler böyle değil. Yabancıların bakış açısı; Türk futbolcuların yaşadığı duygusallıkla, Türk futbolcusunun sosyal hayatta yaşadığı sıkıntılarla, yaşadığı zorluklarla eşdeğer değil ve olamaz da. Nihayetinde sezon bittiğinde adam alıp bavulunu ülkesine gidiyor. Biz burada kalıyoruz ve kaybedilen şampiyonluğun verdiği bütün sıkıntıları bu ülkede yaşıyoruz."

O maçta Alex'in maç 0-0 iken kaleciyle karşı karşıya kalıp dünyanın en ruhsuz vuruşunu yaptıktan sonra burnunu silerek, bilmem neresini sallayarak arkasını dönüp gidişini hatırlayan herhangi bir Fener taraftarının; 1000 gol, 2000 asist de yapsa böyle bir adamı içine sindirmesi mümkün değildir. Bunu da ben söylüyorum. Sezon başından beri bana Alex'i savunan kardeşlerim takım içinden yükselen bu sese, "2 gün sonra antrenmandaki halleri de biliyorum" diyen bu sese kulak versin biraz. Ricamdır.

Hiç yorum yok: