7 Nisan 2010 Çarşamba

Messi şova devam ediyor

Lionel Messi'nin, tüm zamanların en iyi oyuncusu olup olmadığına dair bilmiyorum kaç sohbet yapmışızdır arkadaşlarımla. Ben her defasında çok görmüş geçirmiş bir edayla "daha kat edecek yolu var" desem de, o yolu başka hiç kimsenin edemeyeceği kadar hızlı bir şekilde kat ettiğini görüp şaşırmaya devam ediyorum. Bana göre tüm zamanların en iyi oyuncusu Maradona, sonra Cruyff, sonra Zidane'dır. Geri kalanları bu üçünün arkasına yazarım ama Messi bunların hepsinden daha büyük işlere imza atıyor. Belki daha o işlerin tamamını bitirmedi ama şu âna kadar yaptıkları bile büyüleyici. Ne demek? Geçen yıl Şampiyonlar Ligi şampiyonluğu, finalde en değerli oyuncu olma, 6 kupanın hepsini takımıyla beraber kazanma ve bu sene o performansı da aşan bir gidiş.. Millî takımda da, takımı kaybetse bile kişisel performansını bu seviyede korursa Dünya Kupası'nda, ondan büyüğü yok diyeceğim ben de...

Barcelona 4 - 1 Arsenal
(Messi 21', 37', 42', 88' - Bendtner 18')

Hiç yorum yok: