25 Şubat 2010 Perşembe

G.Saray gol atmalı, Fener muamma

G.Saray-At.Madrid maçına artık 20 dakika var ve şaşkınlık içinde ilk 11'lere bakıyorum. G.Saray'da aylardan beri ne kadar zararlı bir ikili olduğunu ısrarla söylediğim Topal-Sarp ikilisi ilk 11'de. Ayrıca Emre Güngör gibi bu tip geniş alanda oynanmaya namzet maçlarda çok gerekli bir oyuncu sakat. Arda tek forvet, arkasında Keita-Elano-Caner üçlüsü var. G.Saray'ın bu kadrosunda Neill, Elano ve biraz da Balta dışında ayağı düzgün ve oyun zekâsı yüksek oyuncu yok (Arda forvet olduğu için onu saymıyorum). Bu yüzden topa hâkim olup oyuna hükmetme şansları da bence bulunmuyor.

Atletico ise Forlan'ı kulübede bırakıp Agüero-Jurado ikilisi ile başlıyor. Teknik direktörün mutlaka düşündüğü bir şey vardır, maç başlayınca bunu göreceğiz. Reyes sağda, Simao solda başlayacak ama maç içinde değişebilirler de. Garcia ve Assunçao ise sağlam bir ikili orta sahada. Ben Atletico'nun bu maçta gol atacağını tahmin ediyorum. Dolayısıyla G.Saray'ın da en az 1 tane atması gerekiyor. Ha, yanılabiliriz de, ayrı konu. Ama Rijkaard'ın şu çıkardığı kadroya bakarak, takımına dolaylı yoldan aşıladığı zihniyeti beğenmedim.

Fenerbahçe'de ise 3-4-1-2 oynamaya müsait bir 11 olacak sahada. Geride Önder-Bilica-Deniz, ortada Gökhan-Selçuk-Emre-Vederson, önlerinde Alex ve ileride Güiza-Semih. Ama okuduklarımıza ve duyduklarımıza göre Semih sol açık, Gökhan sağ açık oynayacakmış. Böyle olursa Fener'in turu geçmesi tam bir mucize. Bir taraftar olarak zerre umudum yok maçtan.

Herkesin gönlüne göre bir akşam dilemekten başka bir şey gelmiyor elden.

Hiç yorum yok: