4 Aralık 2008 Perşembe

Huntelaar Madrid'de

Ajax'ın genç ama tecrübeli golcüsü (ve kaptanı) Huntelaar sonunda rüyalarına kavuştu ve Avrupa'nın dev bir kulüplerinden birine transfer oldu. Real Madrid, Van Nistelrooy'un oldukça uzun sürecek olan sakatlığı nedeniyle doğan boşluğu da böylece gidermiş oldu. Söylenenlere göre ödenen bonservis bedeli 27 M Euro. Ama asıl soru, Huntelaar'ın nasıl bir performans göstereceği olmalı. Bu konuda takımdaki vatandaşlarının fazlalığı kendisine yardımcı olabilir ama ben ne şimdi, ne de gelecekte çok büyük bir başarı yakalayabileceğini düşünmüyorum. Çünkü her ne kadar Hollanda liginin altını üstüne getirse de öteden beri ben kendisini hiç tutmadım. Oyunda kopuk kopuk oynayan, ciddi bir devamlılık sorunu olan, çabukluğu ve gücü eksik bir oyuncu olduğunu düşünüyorum. Asla top class değil ama olabilir mi, ondan da emin değilim. Belki yanılırım.

Hiç yorum yok: