4 Aralık 2008 Perşembe

Hildebrand serbest

Stuttgart takımında yıllarca istikrarlı bir şekilde sergilediği performansla kıtanın gözde kalecileri arasına giren ve geçen sezon başında şaşırtıcı biçimde Valencia'ya transfer olan Timo Hildebrand, teknik direktörü ile bir türlü anlaşamayınca kulübü tarafından serbest bırakıldı. Neden bonservis istenerek satılmadı, 29 yaşında böyle bir kaleciden nasıl bedava feragat edilir, bunlar muamma. Kahn'dan sonra kalesi güven vermeyen Bayern'in alacağını düşünüyorum ben, hatta İspanya'ya gittiği yaz da öyle düşünmüştüm. Ama Valencia hızlı davranarak (zamanında Edu konusunda yaptığı gibi) herkesi şaşırtmıştı. Masa başında götünden haber yazmaya alışık olan basınımız Fener'e lâyık gördü kendisini ama ben yabancı hakkının kaleciden yana kullanılacağını hiç sanmıyorum. Bakalım Timo nereye gidecek..

Hiç yorum yok: