21 Şubat 2011 Pazartesi

Sen de büyük adamsın!

"Coritiba'da 32, Palmeiras'ta 78, Cruzeiro'da 64, Flamengo'da 3, Parma'da 2, Brezilya millî takımında 20 ve Fenerbahçe'de 152 gol attım (toplamda 351). Bu sayılar beni çok mutlu ediyor. Özellikle de tek kanatta görev yapan bir oyuncu değil, doğuştan forvet olduğum için daha da mutluyum."

"Hayatımda attığım ilk golü sanki bugün gibi hatırlıyorum. İlk maçıma nisan ayında çıktım ve ilk gol atma sevincini taa haziran ayında, Londinense'de Matsubara'ya karşı yaşadım. Bugün görüyorum ki, ilk golü atmamdaki gecikme, gelecekteki iyi anlar için saklanmış. O dönemlerde babamla sembolik bir iddiaya girmiştik. Bana kariyerim boyunca 200'den fazla gol atamayacağımı söylemişti. Ben de 250 demiştim. İkimizdik... Ne güzeldi!"


"Benim neslimin en iyi futbolcusu Ronaldo'dur ve o artık futbolu bıraktı. Onun hakkında yazılacak her şey yetersiz kalır. Futbolu seven herkese neşe ve güzel futbol sundu. Onunla birlikte antrenmana çıktığım, oynadığım ve yaşadığım için Tanrı'ya şükretmeliyim. Her şey için teşekkürler, Büyük Adam!''

Alex De Souza, Fenerbahçe kaptanı

Hiç yorum yok: