14 Nisan 2010 Çarşamba

Dünya ona hayran, o Messi'ye...

"Futbolla uzun yıllardır içli dışlıyım. Son yıllarda Barcelona'nın maçlarını takip ediyorum. Messi gördüğüm en inanılmaz oyuncu. O daha önce görmediğim hareketler yaparak beni her zaman etkiliyor. Kendisini sürekli geliştiriyor ve yetiştiriyor. Bir genç oyuncudan isteyeceğiniz her şey onda mevcut."

"Kendi maçlarımla çakışmadığı sürece Barcelona'nın maçlarını izlemek için elimden geleni yapıyorum. Örneğin Arsenal ile oynadıkları Şampiyonlar Ligi maçı... O maçta Messi'nin gösterdiği tarihi performansı izlerken ağzım açık kaldı. Her topa giriyor ve topu aldığında inanılmaz bir hareketle rakibinden sıyrılıyordu. Ona karşı oynamanın zor olacağını düşündüm."

(Arsene Wenger'in Messi'ye yönelik olarak "play station gibi gibi" benzetmesi hakkında:) "Messi'nin yeteneğini tanımlamak için güzel bir tabir. O çok yaratıcı bir oyuncu olduğu için ne zaman nereden çıkacağını tahmin edemiyorsunuz. Topa her dokunduğunda tribünleri heyecanlandırıyor. Real Madrid maçının yalnızca özetini izleyebildim ama orada da harika bir gol attığını söylemeden geçemeyeceğim."

"Ben çocukluğumu Milano'da geçirdim. Babam orada profesyonel olarak basketbol oynarken ben de arkadaşlarımla futbol oynuyordum. Futbola tutkuyla bağlı olduğumu söylemeliyim. Daha önceleri Ronaldinho'nun Barça'daki performansını hayranlıkla izliyordum. Şimdi ise Messi var. Onun ne kadar kaliteli ve yetenekli bir oyuncu olduğunu her maçta görüyoruz."

Ekim ayında oynanması beklenen Regal Barcelona - Los Angeles Lakers (hazırlık) maçı vesilesiyle, Messi ile tanışacak olan Kobe Bryant'ın (gözümüzdeki değerini ikiye katlayan) sözleri...

Hiç yorum yok: