3 Şubat 2010 Çarşamba

Tümer Metin

"Beşiktaş'ta 5 sene kaptanlık yaptıktan sonra Fenerbahçe'ye transfer olmak hiç kolay bir karar olmadı. Sosyal yaşamım çok etkilendi. Kızdığım, darbe aldığım zamanlar çok oldu ama yangına körükle gitmemek için tepki vermedim. Eğer verseydim arı kovanına kendi başıma elimi sokmuş olacaktım. Söz konusu kararı almamda, sunulan transfer ücreti önemli bir rol oynadı.

Gönlümde yatan takım Beşiktaş ve bu takımla kazandığım galibiyetlerin başka bir tadı var. Fenerbahçe'ye geçişimden sonra her ne kadar kulak asmamaya çalıştığım tepkilerle karşılaşsam da sarı-lacivertli formayla ilk sahaya çıkışımda "dizlerim titredi" diyebilirim.

Ajax, Fenerbahçe ile aynı tarihte bana ilgi göstermişti. Eğer zamanı geri çevirebilseydim kariyerime Avrupa'da devam etme kararı alırdım.

O dönemde aldığım karar için kendimi hiçbir zaman "hain" olarak görmedim, görmeyeceğim.

Fenerbahçe'ye transferim sonrasında yaşadıklarımı kaleme aldım ve futbolu bıraktıktan sonra kitap halinde sunacağım."

Tümer Metin'in, bir yunan portalına verdiği mülakattan derlendi.

Hiç yorum yok: