5 Şubat 2010 Cuma

Sir

St Johnstone forması giyerken yüzüme ağır bir darbe aldım. Burnum ve elmacık kemiğim kırılmıştı. Aylarca forma giyemedikten sonra, rezerv takımla maçlara çıkmaya başladım. Çıktığım ilk üç maçta 8-1, 7-0 ve 9-2'lik skorlarla kaybettik. O maçlardan sonra futbolu bırakmayı düşündüm. Kanada'ya göç etmek için başvuru formu bile almıştım!

Kardeşimin kız arkadaşı teknik direktörü arayarak grip olduğumu söyledi. Ben de antrenman yerine arkadaşlarımla eğlenmeye gittim. Eve geldiğimde annem antrenörün evi aradığını, onu geri aramam gerektiğini söyledi. Onu aradığımda beni arkadaşlarımla birlikte gördüğünü, yarın Rangers maçında sahada olacağımı söyledi. Ertesi gün sahaya çıktım ve Ibrox Park'ta hat-trick yapan il futbolcu oldum. O günden sonra futboldan ayrılmayı bir an bile düşünmedim.

Alex Ferguson

Hiç yorum yok: