29 Aralık 2009 Salı

Bir sen eksiktin!

Türk futbolunun kanayan en büyük yaralarından biri, sokakta görseniz adam yerine koymayacağınız tiplerin kulüplerde yönetici pozisyonunda bulunması diyebiliriz. Bunu Fener, G.Saray, Beşiktaş vs. diye ayırmıyorum; hepsinde aynı rezil insan modelinden fazlasıyla mevcut. Bugün bir radyo programında bir tanesiyle daha tanıştım bunların. Beşiktaş'ın basketbol şube koordinatörü olduğunu öğrendiğim Hasan Bozkurter isimli şahıs, (benim seyretmediğim) Fenerbahçe maçında Mehmet Keseratar'ın yaptığı hatalar yüzünden emeklerinin çalındığını, bir daha bu hakemi maçlarına istemediklerini vs. anlatıyordu. Buraya kadar bir sorun yok, zaten bu tarz itirazları herkes yapıyor. Ayrıca gerçekten hakları yenmiş de olabilir, ona da bir şey demiyorum. Ama kullandığı öyle bir cümle vardı ki, bu mahlukatın derhal Türk sporundan uzaklaştırılması gerektiğinin kanıtı gibi adeta. Özetle şunları söyledi Bozkurter: "Düşünebiliyor musunuz, eğer bu hatalar Akatlar'da yapılsaydı neler olurdu? O seyirciyi o zaman kim tutabilirdi? Tamam, biz de centilmenlikten yanayız. Tribün terörünün bitmesini biz de destekiyoruz. Ama bunun en önemli kriterlerinden biri de (!!!) maçları yöneten hakemlerdir. Eğer onlar bu kadar hata yaparsa, o zaman biz de bazı şeylerin önüne geçemeyiz."

Yeni spor yasasında bu adamın söylediği sözler toplumu galeyana getirmek ve kışkırtmak suçuna giriyor direkt olarak. Böyle tipler mevcut olduğu sürece Türk sporumdan hiçbir BOK olmaz. Hatta bok bile olmaz. Allah bunları başımıza musallat edenlerin belasını versin, başka bir şey demiyorum.

Hiç yorum yok: