7 Temmuz 2009 Salı

9 numara


"Hiçbir zaman forvet olarak oynamak istemediğimi söylemedim. Kanatta oynamayı tercih ederim ama eğer forvette oynamam gerekiyorsa, buna alışmaya çalışırım."

"Çok güzel bir duyguydu. Stadın böylesine dolu olmasını beklemiyordum. Bu benim için bir rüya. Annemin ve babamın hissettiklerini düşündüm. Mükemmel bir akşamdı."

"İnsanlar burada beni gerçekten çok seviyor. Onlara bu sevginin karşılığını vereceğim. Manchester United'dakinden daha büyük baskı hissediyorum. Elimden gelenin en iyisini yapacağım."

"Herkese teşekkür ederim. Taraftarlara, başkanıma, arkadaşlarıma ve eski takım arkadaşlarıma. İngiltere'de çok güzel dostluklar kurdum. Ama hayat böyle. Artık Real Madrid'in futbolcusuyum ve bu takımın başarısı için ter dökeceğim."

"Kulübün kahramanlarıyla tanışmak çok özel bir andı ve kendimi ayrıcalıklı hissettim. Bana şans dileyen Eusebio gibi insanlarla tanışmak, Bobby Charlton ile tanışmak gibiydi. Hayatımdaki en güzel anlardan biriydi."

"Her zaman bir takımın iyi oynaması için iyi oyunculardan kurulu olması gerektiğine inandım. Bu açıdan Madrid doğru bir iş yapıyor. Tarihteki en pahalı futbolcu olduğum için gururluyum. Bunu hak ettiğimi herkese göstereceğim."

"Her zaman burada oynamak istemişimdir. Manchester'da yaptıklarımdan sonra bir değişikliğe gitmek istiyordum ve Madrid'in doğru adres olduğuna inanıyorum. Tanıtım ve ilk kez formayı giyişim çok güzeldi."

"Tek oyuncu ben değilim. Şampiyonlar Ligini kazanabilmemiz için üstüme düşeni yapmaya hazırım. Çok iyi bir takımımız ve çok iyi bir antrenörümüz var. Adım adım düşüneceğiz ve sonunda Şampiyonlar Ligi'ni kazanmaya çalışacağız. Çok çalışmamız lâzım."

"Tek isteğim en kısa sürede adapte olmak. Goller kendiliğinden gelecektir. Belli bir hedefim yok, atabileceğim kadar çok gol atmak istiyorum."

"Pellegrini'yle ilgili hep olumlu şeyler duydum. Villarreal'de iyi işler başardı. Umarım birlikte başarılı olacağız."

"Ribery çok iyi bir futbolcu, ancak onunla ilgili soruları ben değil, başkanımız cevaplamalı."

"7 numarayı istemiştim. Ancak 9 da benim için özel bir numara. Futbolu numaralar oynamıyor. Ama ben numaramın değerine uygun bir performans sergileyeceğim."

Hiç yorum yok: