18 Eylül 2009 Cuma

Son post

Blog âlemi son birkaç aydır oldukça büyüdü ve büyümeye devam ediyor. Benim bu blogda yazmaya başlama sebebim, düşündüğüm ve başka yerde söylenmeyen şeyleri söylemek ve onları insanlarla paylaşmaktı. Bunun üzerine herkes de kendi fikrini söyler ve daha önce de belirttiğim gibi kim bilir, belki de birbirimizden bir şey öğrenirdik. Bu amaca bugüne kadar (istısnalar dışında) hizmet ettiğini de düşünüyorum. Ama artık sonuna geldik.

Biraz âni olduğunu biliyorum ama blogu takip eden kişilere bunu borçlu olduğumu hissettiğim için bir anda karar verdim ve uyguluyorum. Blog yazarı olmak oldukça emek isteyen bir iş. Bedavaya gazetecilik yapmak gibi bir şey ve eğer yazarın aynı zamanda sabahtan akşama kadar çalıştığı (ve bilgisayar başında geçmeyen) bir başka işi varsa da, uzun müddet sürdürülmesi neredeyse imkânsız. Ben aylardan beri bu gerçeğe karşı direnmeye ve sürdürmeye çalıştım ama artık yorgunluk had safhaya geldi diyebilirim.

Fazla uzatmanın mânâsı yok. Bugüne kadar değer vermiş, okumuş, kendi fikrini paylaşmış herkese teşekkür ederim. Özellikle blogu izleyen (Arkhe, Tamchee ve Adam başta olmak üzere) bir avuç insana.. Her şeyin, herkesin gönlüne göre olmasını dilerim.

17 yorum:

casaubon dedi ki...

Tarafsız bir blogtu burası. Şahsen yazılarını beğenerek okuyordum. Zannediyorum en başından beri de okumuşumdur. Karar senin tabi ki ama sürekli güncellemek yerine daha az yazı yazarak devam edebilirdin.

ali dedi ki...

kardeşim en dogru kararı vermişsindir sen zaten, bunun üstüne yorum yapmak istemiyorum. bugüne kadar ki tüm emeklerin için aklına , eline sağlık, teşekkürler..artık evlerde tartışmaya devam ederiz bizde..ha bu arada aklıma geldi sahiden nolcak bu fenerin hali :)

sağlıcakla kal, görüşürüz..

iskoc dedi ki...

begenerek okudum. umarim tekrar donebilme firsati bulursun. ben sayfani bookmark listemden cikarmiyorum. kendine iyi bak.

tamchee dedi ki...

Bu karar çok katı oldu, ama eminim alırken uzun uzun düşünmüşsündür..!!
Ben yinede arada-sırada maç yorumlarını bekliyorum..!!

Berke dedi ki...

Begeenerk okuyordum. Ozleyecegim!

emrefb dedi ki...

gerçekten de üzüldüm. bu kadar güzel türkçe kullanan bir blogger bu alemde yok bence. özleyeceğiz. umarım tekrar fırsatın olur. kendine iyi bak gündüz feneri.

joyous dedi ki...

Yapma abi! Fanatik Galatasaraylıyım, ve bu kadar futboldan anlayan Galatasaraylı blog yazarları varken, kesinlikle ilk tercihimdin. Futboldan bu kadar anlayan bir Fenerli de ilk olarak sensin. Kendi futbol görüşlerime uyan, benim ufkumu açan bir kişi oldun yazılarınla. Seni geç keşfettim çabuk kaybediyorum. İnternette canım sıkıldığında açıyorum, eski postlarını okuyorum. Ben de böyle düşünmüştüm diyorum. Bundan sonra en azından aylık değerlendirmelerle, futbolu yazıp, bizlere bazı yerlerde söylenmeyenleri söylemeni yine istememiz hakkımız olsa gerek. Blog senin değil ki okurlarının, ne hakkın var kapatmaya! Lütfen bir daha düşün

Villa Fiorito dedi ki...

Umarım en yakın zamanda donersın kardes :(

esen dedi ki...

Kararina saygi duyuyorum renkdas ve hersey icin tesekkurler. Begenerek okudum yazilarini.

Sinan Yılmaz dedi ki...

Yaptığın işin hakkını vermiştin ağabey, en büyük tesellin bu olsun. Hakikatli yapmıştın bu işi.
Film değerlendirmelerin dışında :)

Beğeniyorduk, emek veriyordun.
Çok değerli bir emek bu...
Emek veren adama saygı duymak gerek.
Hele verdiği emeğin bu kadar hakkını veren adama daha da saygı duymak gerek.

Saygılarımla, gün gelir, durumlar değişir, mutlaka görüşürüz yine.

Emeğine sağlık

Adam dedi ki...

Çok üzüldüm böyle bir karar almana. Gerçekten her postu keyifle okuduğum nadir bloglardan birisiydi. Ben de blog edinmeye çok niyetlenmiştim, lakin büyük emek istediği için bir türlü dikiş tutturamadım. Bu nedenle anlıyorum ve hak veriyorum.
Doğrusu çok özleyeceğim, özellikle de sinema toplistleri.
Yine de fırsatın olur da 3-5 bişeyler yazarmısın diye mütemadiyen kontrol edeceğim.

Unknown dedi ki...

Yolun açık olsun.umarım bir gün yeniden dönersin.

sleeperjohn dedi ki...

Sürekli ve sessiz izleyicilerinden biriydim. Sinema postların ve objektif yorumlarınla benim gibi bir çok insanın beğenisini kazandığına eminim.

onur dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.
adasız dedi ki...

yapma be abi.bu kadar blogu geçtim bu kadar fenerbahçe blogu içinde en kaliteli bloglar arasında olan herkesin takdirini kazanan bu bloga arada bir de olsa fenerbahçemi liverpoolumu yazmanı talep ediyoruz.saygısızlık etmek istemem ama bu blogu takip edenlerin de bir sözü bir hakkı olmalı bu kararını verirken ve biz diyoruz ki bırakma
sevdiğim bir şarkıdan:
"...gitmeler bir tek bizi eksiltir
ve inancı,güzelliği;
hiç durmadan uzaklaşır,gökyüzü kararır.
dünyayı kim sarar biz böyle kirliyken.
gidersen yüreğini de al git bende seni kanatır..."diye

Adsız dedi ki...

yukarıdaki arkadaşlara katılıyorum, blog artık senin değil. bu yüzden bırakamazsın. bırakmamalısın.

Arkhe dedi ki...

Bunu da sonraki yazını da şimdi görüyorum. Çok bir şey kaçırmamışım diyebilirim. :)

Bu sezon çalkantılı olacak, Fenerbahçe'liler azalsın istemem. :) Olduğu kadar yazarsın, biz de olduğu kadarıyla yorumlarımızı bırakır, tartışırız.. Eyvallah..